Låt den religiösa högern skrika sig hesa

Jag hoppas verkligen att han skaffat ungen för att han vill ha barn och inte för att han ska bli känd. Tyvärr tror jag nog att det kan vara så. Vissa gör ju som bekant allt för pengar.

Annars har jag inget som helst problem med det. Att vara en bra förälder beror på mycket. Ens kön, religion eller sexuell läggning har dock ingenting med saken att göra. Jag har sett tillräcklig mycket skit i "normala" familjer för att inse att det faktiskt är på det viset. Sen kan den religiösa höger skrika sig hur hesa de vill.


Kommentarer
Postat av: Soph

Religiösa högermänniskor skriker hur man än gör ;)

2008-07-05 @ 08:39:54
URL: http://soph.se/
Postat av: att älska alex schulman

man ska inte bara tänka på vad denna person vill utan även på hur detat kommer att påverka barnet.



hur glad kommer barnet bli när det inser att den har samma mamma som pappa? hur mobbad kommer inte barnet bli i skolan?



/Hiro

2008-07-05 @ 11:52:37
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1858
Postat av: Denzel

@ att älska alex schulman



Inte mer mobbad än vad barn de barn blir som har stora öron, ful frisyr, billiga kläder, alkoholiserade föräldrar, är plugghästar eller en tjej som kanske har legat med lite för många killar.



Jag vet inte riktigt om du tycker att grupperna ovanför är olämpliga föräldrar. Enda anledningen till att barn tycker att någonting är konstigt är om deras föräldrar talar om det för dem. Så Om den här ungen blir mobbad, då är det föräldrarna till barnen som mobbar som folk ska skylla på.



Med den åsikt som du framfört så antar jag att du är emot abort. Jag menar, tänk bara på hur aborten påverkar de små liven...

2008-07-05 @ 15:33:59
URL: http://misantropisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Blogglista.se Bloggar.Topplista.se - topplistan med de bästa bloggarna - lägg till din blogg du också! Affärsverksamhet bloggar Allmänt