Jag lider med Reinfeldt

Tror inte riktigt att detta kommer funka Reinfeldt.

"Men jag ville ju så väl med denna lilla lagen. Men ingen förstår mig. Buhu buhu."

Jag lider dock med honom. Han har totalt missbedömt FRA-lagen, hans ungdomsordförande hotar lämna partiet, alliansen knakar i fogarna och opinionssiffrorna rasar. Till råga på allt har han partivänner som försöker stoppa demonstrationer, en alliansvän som vill stoppa bloggare och en omröstning i riksdagen om ett EU-fördrag som inte svenska folket vill ha.

Vet inte om han gråter sig till sömns. Det hade jag gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Blogglista.se Bloggar.Topplista.se - topplistan med de bästa bloggarna - lägg till din blogg du också! Affärsverksamhet bloggar Allmänt