Alla invandrare är skattesmitande...

Sverigedemokraterna är inte nazister, de är bara vanliga idioter.

Tror jag använt mig av den devisen i snart fem års tid. Jag står för den fortfarande och jag tror att samtliga som läst deras partiprogram håller med. Av någon anledning tror det nämligen att grandiosa och storskaliga satsningar på äldreomsorgen, pensionärerna, skola och vård går att finansiera genom att slopa invandringen. Denna ekvation kommer aldrig att gå ihop.

Slopad invandring kommer istället, och med stor sannolikhet, minska pensionerna och försämra kvaliten inom skola, vård och omsorg. En röst på Sverigedemokraterna är alltså en röst för minskad invandring, sämre pensioner, sämre skola och sämre sjukvård.

En tredjedel av dagens invandrare är skandinaver, en tredjedel européer och en tredjedel utomeuropéer. Jag tror inte att SD är emot våra skandinaviska grannar, framförallt inte danskarna, så de får väl fortsätta flytta hit. Européerna har ju via EU, som visserligen SD är emot, laglig rätt att komma hit, så det är den sista tredjedelen som SD är emot. Afrikaner och muslimer, för, med handen på hjärtat, det är inte många amerikaner som flyttar hit.

Inget av det jag här skriver är nyheter så det förvånar säkert ingen att SD nu får över fyra procent i en oppinionsundersökning. Alla invandrare är ju som bekant skattesmitande, kvinnomisshandlande och könsstympande monster som aldrig någonsin ska få komma in i detta land. Alla som ber mot Mekka, alla som bär huvudduk och talar konstigt ska kastas ut med detsamma. De tar våra pengar, går på soc och förstör vår svenska kultur! Ut med dem! Nu med detsamma.

Jag gråter inombords. Tanken här ovanför är inte från Nazityskland. Den är inte från ett land i svår ekonomisk kris. Den är inte heller från en totalitär diktaturisk stat. Den är inte från Sudan, Rwanda eller Kambodja. Den är från Sverige 2008. Det är så ofattbart att jag aldrig någonsin kan förlika mig med den tanken.

På onsdag försvinner rätten till privatliv. I november ger riksdagen bort Sveriges röst i EU och vår rätt att ha en utrikespolitik. Tredje söndagen i september 2010 kommer Sverigedemokraterna i i svenska riksdagen.

Jag vet allvarligt talat inte vad det är för "demokrati" jag bor i längre.

Kommentarer
Postat av: Tobias Lindgren

Det är inte lätt att vara en förljugen antidemokrat i dessa dagar, nej.

2008-06-16 @ 02:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Blogglista.se Bloggar.Topplista.se - topplistan med de bästa bloggarna - lägg till din blogg du också! Affärsverksamhet bloggar Allmänt