Vad tusan är god ondska?

Ytterligaren ett bevis på att vi måste ta seriösa tag för att förbättre utbildningen i detta land. Vad tusan är "god ondska" för något?

Och, ja, just det - folk borde kunna stava till både "good" och "god".

Men jag tror faktiskt att tatueraren kan ha gjort ett slarv fel. Hur många har inte varit på jobbet, gjort sitt arbete och låtit tankarna vandra iväg lite. Lätt hänt. Tror det var så det var i detta fallet och vips hade hon börjat på d:et före det andra o:et.

När jag gör fel i mitt yrke trycker jag på backslash. Vad gör man som tatuerare?


Kommentarer
Postat av: Kalle

"När jag gör fel i mitt yrke trycker jag på backslash."



Åhå, ny metod? Vi andra använder oftast backspace ;-)

2008-06-27 @ 21:19:41
Postat av: Bloggaren

Som sagt, när jag gör fel suddar jag ut.



Det var ju det som var poängen med inlägget:)

2008-06-27 @ 21:39:12
URL: http://misantropisk.blogg.se/
Postat av: Gubben

Så gräsligt fult! Men felstavningen innebär ett O mindre att ta bort...

2008-06-27 @ 21:46:37
URL: http://gubben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Blogglista.se Bloggar.Topplista.se - topplistan med de bästa bloggarna - lägg till din blogg du också! Affärsverksamhet bloggar Allmänt