Alla invandrare är skattesmitande, kvinnomisshandlande och könsstympande monster

Sverigedemokraterna är inte nazister, de är bara vanliga idioter.

Tror jag använt mig av den devisen i snart fem års tid. Jag står för den fortfarande och jag tror att samtliga som läst deras partiprogram håller med. Av någon anledning tror det nämligen att grandiosa och storskaliga satsningar på äldreomsorgen, pensionärerna, skola och vård går att finansiera genom att slopa invandringen. Denna ekvation kommer aldrig att gå ihop.

Slopad invandring kommer istället, och med stor sannolikhet, minska pensionerna och försämra kvaliten inom skola, vård och omsorg. En röst på Sverigedemokraterna är alltså en röst för minskad invandring, sämre pensioner, sämre skola och sämre sjukvård.

Läs resten av inlägget.

Kommentarer
Postat av: Tobias Lindgren

Det är ju rena lögner som framförs av dig, som har motbevisats av seriösa forskare:



Realtid155/20080407160458Realtid155.dbp.asp" rel="nofollow">http://www.realtid.se/ArticlePages/200804/07/20080407160458Realtid155/20080407160458Realtid155.dbp.asp

2008-06-24 @ 00:08:04
Postat av: Tobias Lindgren

Nu kanske det fungerar bättre.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Blogglista.se Bloggar.Topplista.se - topplistan med de bästa bloggarna - lägg till din blogg du också! Affärsverksamhet bloggar Allmänt