Vem tusan är för FRA-lagen förutom några nissar i riksdagen?

När inte ens överlyssningens största lovsångare Säpo är för den nya FRA-lagen, då undrar jag vem tusan som är det?

Ungdomspolitiker - emot.
Säpo - emot.
Vanligt folk - emot
Oppositionen - emot
Internetexperter - emot

Några fler som ska läggas till listan?

Förlistan:

Alliansen
Marcus Svensson - ledarskribent Smålandsposten (en människa som just nu gör mig illamående över att vara journalist och smålänning)

Mer om FRA på denna blogg:

Öppet brev till Sveriges riksdag

Ryggradslösa Birgitta Ohlsson (fp)

Är partilojalitet viktigare än folket?

Kommer FRA-lagen ha någon effekt?

Ge mig er e-post, era telefonsamtal och er ip-adress

Min frihet går förlorad och inget kan jag göra åt det

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en fortsatt trevlig dag! :D (trots att det är fredagen den 13) Vad ska du göra ikväll då? :) Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :)

2008-06-13 @ 17:38:09
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Blogglista.se Bloggar.Topplista.se - topplistan med de bästa bloggarna - lägg till din blogg du också! Affärsverksamhet bloggar Allmänt